Skärpning

Annie om Dressyrträning:
Hej jag har följt din blogg ganska länge nu och har alltid tyckt den varit jättebra och intressant med inspirerande inlägg :) dock tycker att uppdateringen har blivit ganska dålig på sistone vilket jag tycker är synd sen tycker jag också att det som skrivs nuförtiden oftast är desamma som rosanna skriver så läser man hennes innan blire inget nytt. Förut var det mycket bättre och ja hoppas det kan bli så igen ;)


Hej Annie,
Tack:) Håller verkligen med dig. Har skött bloggen med vänsterhanden på sistone och bara skrivit om min vardag, som e med Mickis o Rosanna o hästarna. Håller nämligen på att skriva ridresekatalogen för 2011. Det är min mest intensiva jobbperiod på hela året. Ägnar minimal tid åt hästar och maximal tid åt datorn o skrivande. Känner det i mina ögon.
Då jag måste använda glasögon, vilket jag aldrig gjort förut:( = jobbigt. Det är ngn som har glömt sina läsglasögon på en fest, och de använder jag nu (inte så väl utprovade...).
Så jag lovar bättring. På måndag ska katalogen tryckas.



Fotograf Miakela Zimdahl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0