Smal (igen)

Tack för alla tips, har nu varit på Granngården och köpt lusern:) Så nu ska här gödas. Får se om det räcker med massor av mat då han är en ganska orolig kille. När allt inte är som den vanliga rutinen, blir han orolig. Så nu försöker jag anpassa mig till honom så att han mår bra. Har jag ridit klart en halvtimme innan insläpp så släpper jag ut honom ändå (för även om det är en annan häst inne så blir han orolig). Tas han in med alla andra så är han lugn. Det märks att han gillar rutiner.


Han är så go min stora häst, värd all omvårdnad i världen:)

Har tagit träckprov på honom och han hade 0, så han var nog avmaskad precis innan han kom till Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0