Rymlingarna

amanda om Busig ponny:
vilken häst är det som hoppar över? Och vad heter hästarna du rider på i din header?

Svar: Hej Amanda, det är en av våra inackorderade ponnier. Men hans ägare såg just att ett träd ramlat över tråden. Så tydligen har han gått över:)
Hästen jag rider i headern heter Jever. Så fort jag kommer ut på tävlingsbanan på Nemo i maj, så ska jag byta bild
.

Nu ska jag åka iväg till Göteborg Horse Show, ska försöka uppdatera därifrån:) Spännande att se hur det går för alla våra svenska ryttare + hoppas att jag gör massa fynd i mässområder (brukar alltid komma hem med ett gäng påsar....)


Puss o hej då Nemo, nu får du vila dig i form:)


Kommentarer
Postat av: Alice

Hej!

Jag kommer ihåg att du för längesedan (eller ja, någon gång förra året) skrev ett inlägg om hur priserna förändrats på hästar i jämförelse vad man innan betalade för t.ex. en medelsvårhäst.

Tycker att detta inlägget var superintressant! Jag funderar kring försäkringen på min häst och undrar hur jag ska kunna värdera honom...

Skulle inte du kunna skriva ett liknande inlägg igen, kanske värdera de hästar du äger? Känns det för personligt kan du väl värdera några exempel? I några olika åldrar och utbildningsnivåer? Tex 6-9, 10-13 och 14-17 år på 120, 130 respektive 140-nivå?



Vore väldigt intressant att höra dina åsikter angående detta då det är ett ämne som alltid är aktuellt - och som alltid kan ge en diskussion mellan säljare och köpare när priset diskuteras..



Tack på förhand!

2012-02-23 @ 12:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0