Resbilder

Sofia om Mallis igen: He he Det är ju jag på bilden...=0) Den längst ner. Jag på hästen Alferedo i Medelhavet. Mallis rekommenderas skarpt. Helt otroliga hästar. Vivca...jag har några bilder från Algarves ridcenter som jag gärna också delar med mig och som du får använda. Kan jag skicka dem till dig? Vore också kul om andra kunde dela med sig av sina ridresor....=0)

Hej Sofia, tyckte väl att det var ett snyggt ekipage:) Vore superkul om du la ut bilder på vår facebooksida, http://www.facebook.com/hastsportresor försöker få igång den med bilder och så, men det är lite trögt. + skicka de gärna högupplösta till mig oxå, saknar bra bilder från Algarve, [email protected] + såg att det var en tjej på FB som just undrade om ngn som varit just där. Om du har fler bilder från Mallis är de oxå välkomna. Ett stort tack:) Viveca


Lite nya Mallis bilder, visst bli man sugen...


Andalusier är ju verkligen vackra.


Inga solparasoller här inte...

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vad härligt, hade inte varit fel att ta en sådan tur!:D

2012-02-07 @ 11:10:09
URL: http://linnenea.blogg.se/
Postat av: Amanda

Blogg om hästlivet i Tyskland!

www.lifeofshowjumping.com

2012-02-07 @ 15:48:54
URL: http://lifeofshowjumping.com
Postat av: Sara

En liten fråga, krävs det tre nollor i 120 för att kvala till 130? :)

Vore superglad om du svarade i ett inlägg i bloggen!

2012-02-07 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0