Deadline på broschyren = stress.

Va´med Rosanna på tävling idag. Men jag har aldrig varit så frånvarande på en tävling förut. Gömde mig och satt och läste korrektur på ridresekatalogen 2012, hrm, den ska nämligen lämnas på tryck på måndag morgon. Så det är bara idag + imorgon kvar. Och jag är en sådan person som (tyvärr) jobbar som bäst med kniven på strupen.... Så jag är inte aaalls klar...
Imorgon tänkte jag faktiskt ringa min äldsta (o bästa) kund Anders och fråga om han vill va med på en sida. Hoppas han e hemma. Han åkte med oss första året då jag startade resebyrån (1994, då hade nog flera av er inte börjat rida än) och har åkt jag vet inte hur många ggr sen dess. Är dessutom supertrevlig, duktig att rida och tom snygg (har även en supergullig fru, haha).


Anders förhandlar med en masaj i Kenya.


Anders o Anita, efter att ha galopperat ikapp med girafferna = häftigt (jag  va me!)

Oj, nu höll jag på att glömma att berätta hur det gick för Rosanna o Nocke. De kom 3:a i 120 cm = superkul:)
De var såå duktiga, Nocke var jätte fräsch o Rosanna red hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0