Ett stilla liv som bondmora el hästmora

Klockan e 09.00 och jag har redan hunnit prata med min personlige gödselhanterare,


Och meddelat att gödselvagnen e framkörd, överfull o klar:)

samt pratat med min personlige hölverantör.


och meddelat att hö´t kommer att ta slut idag:(

Dessutom har jag talat med min personlige veterinär och fått lite smått o gott utskrivet på apoteket, som missades vid hans besök häromda´n.

Dessutom har jag talat med min p hovis som lovade att komma på söndag om Nemo inte var ohalt då (imorse var han ohalt ena fram och 1-2 grader där vi tog bort en söm).

Till sist har jag talat med min p kiropraktiker som inte fått loss Tures snedhet än, men var på god väg. Så Ture får stanna över helgen.

....och detta kallas en hobby....

Nu är jag på kontoret och ska börja jobba (på riktigt) haha. Ja, ngn personlig tränare har jag inte tid varken att skaffa eller prata med...

Kommentarer
Postat av: Marlen

Hej,

Gillar din blogg starkt och tycker alltid den är lika kul att läsa varje gång=)

Har en fråga som jag hoppas du kan ta dig tid att svara på.

Har hittad en jätte fin 3åring men tyvärr så hittades en lös benbit och undrar vad dina erfaringar är ang det? Skulle du ha köpt en häst med lösbenbit?

2011-10-07 @ 12:13:32
Postat av: Anonym

Ni skulle tagit Ture till Håkan Lundell istället...

2011-10-07 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0