Mina sista fynd

Nu e jag hemma igen, med alla mina kassar med kläder.
Så nu måste jag ju bli en dressyrdam, med alla mina Pikeurkläder. Jag älskar att hoppa terränghinder i full fart (kan man inte göra det med detta klädmärke??) + är allmänt mer åt det fartiga än det prydliga hållet. Men gillar kvalitet + snygga grejor. Och alla Pikeurgrejor som jag haft hitills har jag använt + tvättat jättemkt och de har fortsatt att vara snygga.



Dette e en ganska tjock tröja jacka som jag ska ha i vår. Nedsatt till 500:-



Denna lumbermodell passar oxå bra som vårjacka, man kan ta av fuskpälsen + även armarna om man vill ha en väst. Jag gillar dock inte västar så jag låter nog de vara på. Nedsatt till 500:-



Detta var ett spontaninköp, Rosanna gillade inte färgen. Men allt behöver väl inte vara svart el grönt... Nedsatt till 450:-. Supermjuk o skön.



Dessa ridbyxor kunde jag bara inte låta bli att köpa, Sandfärgade i jeansmaterial + gillar detaljen på fickan. De hade kostat 1400:- och var nedsatta till 700:- De satt ganska bra (inte lika bra som de som jag egentligen ville ha, men....)


Kommentarer
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

snygga grejer! :)

2011-03-01 @ 16:54:37
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: Vera o Curre

Supersnygga!

Jag har en fråga som jag länge velat ställt, så nu gör jag det :D

Jag har aldrig tävlat, men jag skulle hemskt gärna vilja göra det! Jag har en egen häst som dock inte är helt lugn när man åker på tävling. Jag undrar:

*Kan man starta en clear round med egen häst utan behov av grönt kort?

*Vad är Pay"n"Jump?(behov av grönt kort där med)?

*Min häst kan bli nervig på tävling! Går det att träna bort?Har du nått tips?

Och så till sist,

*Har du nått bra tips om hur man kan memorisera en bana, då jag är rädd att jag ska glömma den?

Mvh Vera o Curre

2011-03-01 @ 18:27:36
Postat av: Bonnie

Snygga!

2011-03-01 @ 19:31:09
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0