Härligt väder

Vilken lycka att vakna upp till strålande sol o sommar. Vi ska ju ha värsta campinghelgen på Strömsholm.
Har fått låna en jättefin hästtransport med en liten bodel. Men i bodelen ska kidzen sova o jag bor i hästdelen (tur att man gillar hästdoft:))

Visst e den snygg, matchar min gröna bil oxå:) Foto Rosanna Zimdahl

Tar med mig en resesäng + dubbla madrasser o en lampa, så blir  det lika fint som på ett hotellrum:) För några veckor sen kunde jag inte tänka mig att sova i en hästtranport, men nu har jag ändrat mig av ngn anledning. Tycker att det ska bli helt ok, + denna transport e ju x-tra fin ,med diskho, micro + sittplats inne.


Här finns det mest nödvändiga. Foto Rosanna Zimdahl

Min transport hade i ärlighetens namn inte varit lika mysig + hade behövt en rejäl tvättning om man skulle kunna sova där. Vilket iofs varit bra:)

Kommentarer
Postat av: elin

Lycka till nu! ska verkligen hålla tummarna för tjejerna :D

2011-06-04 @ 10:14:45
Postat av: Hanna

Undrar lite det här med att låna häst. Många är ju inte så intresserade av att låna ut sin häst om den är till salu. Hur har ni gått tillväga? Vad för typ av avtal gör ni och hur ni går tillväga för att få låna hästen som egentligen är till salu? Berätta gärna lite. Tack för en toppenblogg!

2011-06-08 @ 15:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0