På väg

Nu sitter vi i bilen och är på väg till Göteborg. Har bestämt mig för att inte köpa några täcken, då vi ska ha med oss massa monterutrustning på hemvägen. Men ett par ridbyxor kanske slinker med. Är sugen på att prova ridbyxor från Marthas Ridewear



Tycker att dessa ser jättesnygga ut, är dock osäker på om de är helskodda (vilket jag vill ha).

Annars är ju mitt favvismärke Pikeur, så har de kommit med ngn ny modell så kanske.



Tycker att dessa bakfickor är lite roliga.

Ska försöka fota alla nyheter jag hittar:) Fast ganska ofta så tycker jag att det är mkt likadant på dessa mässor. Hoppas att detta inte stämmer denna gång :)

Hoppas även att det är en massa spännande reor. Ett år så såldes det ut märkeskläder till mkt bra priser, så kanske...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0