Må bra dag

Idag fyller jag (alltför många) år så jag ska unna mig en må bra dag. Först frukost på sängen och sen lååång stund vid frukostbordet o tidningen (ingen stress här inte). Ska inte äns titta åt stallet o hagarna utan susa iväg med bilen till Friskis. Är det kallt ute kanske jag  lägger mig i solariet i 10 minuter för att sen ställa mig på löpbandet i 30 minuter (måste ju plågas lite för att unna mig ngt extra gott på kvällen, haha).
Sen blir det massage en timme = härligt för alla gamla trötta muskler.
Därefter blir det lite shopping. Norrtälje är en så´n söt liten stad och det är mysigt att strosa runt o titta in i affärerna = lagom många för att man inte ska tröttna. Får se om jag hittar några fina fynd....
Sen får jag förhoppningsvis en god middag (har ju redan haft fest :)) med ett gott vin.
= myys. Så denna dag som jag fasat för så länge blir nog en riktigt bra dag, trots allt.



På festen i lördags, jag + Maria, en av mina härliga kompisar.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattis på födelsedagen!

2011-02-17 @ 09:48:39
Postat av: Maria

grattis!

2011-02-17 @ 10:03:16
Postat av: Lovisa

Grattis!

2011-02-17 @ 11:54:54
URL: http://svedenscox.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Grattis! :)

2011-02-17 @ 14:27:54
Postat av: Thessan

Grattis! :)

2011-02-17 @ 14:33:17
Postat av: Lisa & Alfie

Stort Grattis och en fin dag önskar vi Dig!

2011-02-17 @ 16:12:39
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

Grattis!



Har frågestund på bloggen! :) Alla som frågar får en länk :)

2011-02-17 @ 19:31:35
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Grattis på födelsedagen! :)

Hoppas att din dag varit bra än så länge! :)

2011-02-17 @ 20:46:23
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Caroline

Grattis =)

2011-02-17 @ 21:19:03
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej!

Det var jag som skrev till dig om den heta "knepiga" hästen som lixom bet mot fötterna osv. Om du kommer ihåg mig så tänkte jag bara säga att problemet var fettknölar.Hon var inte dum ,hon bara talade om för oss att något var fel och det spelade tyvärr ingen roll att hon visade det i tid för det går ändå inte att göra något åt.Hon avlivas imorgon(fredag) eller nästa fredag. Det är så hemskt, det känns som att jag är hemsk som red henne när hon visade sådär..jag visste ju inte.

2011-02-17 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0