Min julklapp

Har nu köpt en lyxjulklapp till mig själv:) Har ju varit o dragit i dessa ridbyxor förut, då det är så fina detaljer. Har dock tyckt (o tycker) att de var aldeles för dyra. Men nu råkade jag hitta exakt min storlek till 30% rabatt. Tvekade dock fortfarande men lyckades deala till mig 50% rabatt, och då kunde jag bara inte motstå att köpa dem (trots att jag mest rider runt för mig själv här ute i nowhere, haha).
Det är Pikeur Fabriana Kontrast. Nypris 2800:-, mitt pris 1400:-. Det är tydligen en collection som görs i en begränsad upplaga, därav det dyra priset.


Framifrån


Och bakifrån:)

Så nu måste jag anmäla mig till ngn kurs, så jag kan få visa upp mina snygga brallor:)

Kommentarer
Postat av: jasmine

vvvaaa, har ni snö?? konstigt, det var ju så länge sedan man såg det, blev lite chocka;)

2011-12-22 @ 19:38:25
Postat av: Sandra

Har du något tips på något som hjälper att hästarna inte för så höga styltor (förutom snösulor)? :D

/ Sandra

2011-12-23 @ 08:54:08
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0