Tips för bra hållning

Att ha bra hållning är viktigt och bra på många sätt:

* Bra för kroppen, ryggraden är ju gjord för att bära upp huvudet rakt
* Bra för intrycket, man ser ut att ha bra självförtroende och kontroll (även om man inte har det ibland)
* Och sist men viktigast, haha, väldigt bra för vår ridning. Mkt lättare att inverka rätt + skönt för vår kära häst när vi har bra balans och viktfördelning.

Den här som heter Posture verkar j-bra, så jag ska beställa hem en och prova. Kostar 395:-

posture_produktbild3
Man slipper bandet under brösten som på den som jag redan har.

Den här e ok att ha men inte så smidig. Så jag har den bara när jag tar dressyrlektioner.


Kommentarer
Postat av: jasmine

Oh! Berätta mer, eller säg till när du provat. Jag har bra skänkelläge och stadig på (underdelen) men överlivet åker alltid fram. Desperat behov av kroppskontroll-hjälp! Hälsningar //Lång hoppryttare

2011-08-25 @ 18:01:58
Postat av: Terese

beställd ! väntar med spänning !!!

2011-09-05 @ 09:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0