Porto Dressyr

Anna Olson om Valpträff: (detta har inte alls med inlägget att göra)
Hejsan,
Jag heter Anna och jag är 15. jag skulle vilja åka till Porto nästa år på intensiv träning i hoppning!
Jag har lite frågor bara om det.
Kan jag som 15 åring åka själv eller är det någon policy ni har mot det?
Hur pass lägger de upp träningarna och hur länge varar passen.
Vad i allmänt är det för sorts hästar?
Har du själv varit där och vad tyckte du om stället?:D
Kan man åka dit vilken tid på året som helst?=)
Tacksam för svar snarast :D
MVH Anna

Svar: Hej Anna, du får åka själv om dina föräldrar tycker att det är ok. Vi har haft en norsk tjej som åkte själv, men annars är det mest vuxna ryttare. Jag har dock varit där med Mikaela och Pernilla tog med sin dotter Liza då hon bara var 12 år.
Hit är alla välkomna bara de är seriösa ryttare. Man väljer att rida 2 eller 3 immar per dag. Hopphästarna är främst belgiska, franska hopphästar och dressyrhästarna är dels europeiska halvblod och ett antal lusitanos. Jag har varit där 3!! ggr och älskar det:)
Skulle vilja ta med mig både flera av deras hästar och en av deras tränare = engelskan Heather hem:)
Man kan åka dit året runt. Men boka i tid för det är vårt mest populära ställe. Bokar man i år för nästa år så får man årets pris (=bra då jag vet att de kommer att höja nästa år).
Kram Viveca









Åh, längtar tillbaka då jag ser dessa bilder, vilket ställe.... Vi har en kund som åkt dit för tredje gången i år...snacka om bra betyg:)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hemsida? vad är det för ställe? :)

2011-08-18 @ 18:36:05
URL: http://lavenza.blogg.se/
Postat av: Anna Olson

Tack så mycket för svaret :D

2011-08-22 @ 10:53:12
URL: http://annamriaolson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0