Polen slottsritt

♥ Cissi ♥ Tankeläsare: Vart i Polen ligger detta? Har varit på Island och ridit denna sommar men är väldigt sugen på att åka till Polen, gärna på nån form av turridning där man tar sig ut i skog och natur :)

Svar: Hej Cissi, det ligger utanför Poznan. Dit kan man flyga o blir sen hämtad på flygplatsen och körd till gården. Jag tror jag har varit där tre gånger. En gång var vi där och spelade in TV, tror att det sändes i När o fjärran.
Bättre omhändertagen kan man inte bli. Zet åker med häst & vagn och möter upp vid lunch etc. Har då iskalla öl med sig för den törstige.


Har man med sig ngn som får ont i rumpan kan den åka med i vagnen ett tag.


Yihaaa


Gossiga hästar finns det oxå:)


Man bor på 5 olika slott och de e alla olika, många med hästtraditioner.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, ni (eller veterinären) sydde väl igen zazou där bak eftersom hon sög luft. Min häst gjorde det sist jag hoppade och min tränare sa att jag borde kolla upp de och ev sy. Är det viktigt vilken veterinär man väljer till detta? Betedde sig zazou annorlunda vid hoppningen då hon gjorde de? Min häst var lite extra spänd och inte riktigt framme då. Hoppas du kan svara :)

2011-08-25 @ 17:12:35
Postat av: Anonym

lät lite fel kommentaren ovan som jag skrev, menar såklart inte att ni sydde igen helt utan bara lite haha

2011-08-25 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0