Lastbil

Carro om Tävlingar i helgen: Hur gick det med lastbilen? Ska ni ha sådan med bodel? :-)

Svar: Hej Carro, lastbilen var jättefin, men stor. Kunde ta 7 hästar + hade en rejäl bodel. E lite orolig för hur jag skulle komma upp med detta vidunder på vår stallplan. Vi har en skarp kurva på väg upp, och tom personbilar brukar ha problem på vintern. Denna lstabil var 12 meter lång o egentligen skulle jag vilja ha en som var max 10 meter + 4 hästars o stor bodel.


Den här skulle jag vilja ha, liten o smidig. Úndrar om ngn har en så´n så man skulle kunna se hur den ser ut inuti.

Det är en equitrek  endeavour, 3 hästars med bodel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sett denna på en mässa, extremt fin tycker jag , såg genomtänkt och smart ut, och inte allt för dyr som alla andra...

2011-08-29 @ 21:41:50
Postat av: Sara

Hej!

Har en fråga och du är nog rätt person att svara på den! :)

Från 120 krävs ju två nollor för att sedan få hoppa 130 och sedan två nollor i 130 för att få hoppa 140osv. Om man har en nolla i 120, visst får du hoppa även 125 då?

Hur funkar det om man har en häst som tidigare haft ganska många felfria 130, måste man "kvala om" när det är en ny ryttare?

Tacksam för svar, gärna som ett inlägg i bloggen så ser man om du svarat!

Bra blogg!

2011-08-30 @ 10:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0