En ny dressyrpärla:)

Har precis kommit tillbaka på ett litet äventyr. Har besökt ett jättefint nytt ridalternativ för er som gillar dressyr.


Hade man inte sätt granarna i bakgrunden kunde vi lika gärna varit i Spanien.

Hästarna du rider är andalusier alla handplockade från Spanien.


Vilka superfina hästar, byggda i form o lättridna:)


Jag fick chansen att provrida :)


Blev faktiskt lite kär, trots min stora irländare som snart e på väg.


Här bodde jag på en herrgård med anor från 1300-talet.


Här sover man som en prinsessa:)

Så denna långwekend kan jag verkligen rekommendera, torsdag till söndag. Du rider mest lektioner men kommer oxå att rida ut på en tvåtimmars ritt med massor av galopp.
Vår första weekend kommer vara den 6-9 oktober och priset är 4500:-. Det har inte kommit ut på hemsidan än men du kan maila mig en intresseanmälan om du vill:)



Kommentarer
Postat av: Addi

Vart ligger det här stället?

2011-08-04 @ 17:46:37
URL: http://addi2.bloggplatsen.se
Postat av: ♥ Cissi ♥

Detta har inte alls med inlägger att göra haha :) Men jag undrar vad ni har för resor på Island!

2011-08-04 @ 21:35:20
URL: http://alostseafarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0