Strömavbrott

Just som jag satt o jobbade som flitigast blev skärmen o allt mörkt. De starka vindarna hade blåst ner ngn ledning så vi var 800 st utan ström. Ingenting kunde jag göra, inte ens koka kaffe el dammsuga. Tänk vad beroende man e av el. Det enda som fungerade var telefonen, vi har mobil växel.Satt o väntade en stund o tog sen med mig telefonen ut. Måste ju göra nå´t vettigt. Så jag hämtade Luna i hagen och med livet som insats red vi ut på en liten runda, hon var väldans spänd. Det var antagligen jag oxå, visste ju inte vad som skulle kunna komma blåsande på en.
Men det gick bra :) Inte världens mest givande ridtur, men hon fick röra på sig lite.



Nu ska jag iväg på friskis så att åtminstone jag blir lite svettig :)



Kommentarer
Postat av: Emma Johansson

gud vad du är duktig som tränar så mycket. :) jag blir himla inspirerad till att träna ännu mer själv, så det kanske jag ska ta och göra. :)

2011-04-07 @ 19:15:38
URL: http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0