Hästjobb på Irland finnes

Vill du jobba med  hästar på Irland? Mitt favvisridcenter (så får jag nog inte säga) på Irland söker 1-2 tjejer (el kvinnor) som vill jobba med hästar för kortare el längre tid.
Det viktigaste är att du är sadelvan + intresserad av terränghoppning. Omgående tillträde.
Ring Oliver på +35387 2570221 så får du veta mer.



Åker du dit måste du pussa Wonderboy från mig, då han är tillbaka där.



Nocke köpte vi genom Oliver så han har hoppat de flesta av terränghindren där.



Clover var min bästa häst någonsin, hon stannde aldrig (inte ens på träning) under de tre år som jag hade henne.




Kommentarer
Postat av: Isabell

Ååh! Gud vad det låter lockande!

Varför kunde han inte vänta till mitten av juni när jag äntligen tagit studenten?! ;)

Jag som äääälskar terräng :)

2011-04-05 @ 21:25:14
URL: http://trisseminhest.blogspot.com
Postat av: Jasmine

Ah det hade ju varit ngt !! Kul du berätta om det! Får man ta med sig en häst vet du det?

Sen har jag en fråga till, min häst har fått knutor på ryggen och på ena sidan även lite på skinkan. Har anpassad sadel, tror inte det är det. Har läst om regnskollor protoin knutor nässelfeber och ringorm. Dem ömmar och vissa är bölder och vissa små knott. Har du varit med om det och har ngn dunderkur du kan dela med dig av?:) Kram Jasmine

2011-04-05 @ 22:55:37
Postat av: Lina

Finns det någon hemsida till det irlänska centret? :)

2011-04-06 @ 15:16:16
Postat av: Lena Hertzman

Hejsan! Tror du han fortfarande är intresserad av att få hjälp i stallet? Vi är nämligen två tjejer som ska åka iväg och arbeta utomlands. Båda har ridit sen vi var sju år gamla, även haft egna hästar. Vi är lite hoppgalna skulle man kunna säga ;) nae men terräng och hoppning är väl det vi föredrar, vi sätter även alltid hästens bästa före allt annat. Vore jätteroligt om man skulle få chansen att åka, slänger ut lite trådar här och var och kom in på din sida :) MVH Lena

2011-08-26 @ 18:54:29
Postat av: Angelica

Hejsan Viveca, jag är en häst- och ridkunnig veterinärstudent som letar sommarjobb med hästankytning till sommaren 2012. Är det troligt att ridcentret du nämner här ovan behöver extra personal även nästa sommar och bör jag isåfall kontakta dem via telefon/mail/brev? MVH Angelica

2011-10-21 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0