Chaps

Igår gick mina supergamla + fula chaps sönder. Blixtlåset hängde sig då jag red Ture på ridbanan. Slängde de nöjt, då de gjort sitt för länge sen.
Jag har ju förut skrivit om Parlanti chapsen som jag tycker e för dyra + jag gillar inte den vita randen.



Den syns inte så tydligt här, men den är på baksidan längs hela benen. Annars så sitter de ju såå snyggt. Gillar när de är så tajta.
Provade ju faktiskt ett par andra chaps på Eurohorse som satt bra o kostade 700 kr (oxå italienska) ångrar ihjäl mig att jag inte köpte dem.
Men ibland blir man så snål el trött så man ids inte. Faktiskt så e man ju inte alltid på shoppinghumör, speciellt inte när det finns för mkt.
Nå´n som va där o kommer ihåg vad affären hette där de sålde massor av italienska skor 7 stövlar etc? Så kanske jag kan hitta deras hemsida. Montern låg nära där de ridande poilserna höll till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vi köpte precis en häst :)

Han gick igenom besiktningen men veterinären la märke till någon knöl på ryggen. Kanske en sadelknöl?

Ska man ha nån speciell padd till detta eller funkar det med det vanliga?

Tacksam för svar! :)

2011-04-06 @ 18:02:49
Postat av: Fanny

http://kaupreridsport.e-butik.se/ Där köpte jag mina, hur nöjd som helst! Superkvalitet!

2011-04-09 @ 09:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0