Tjejer (o killar) fortsätt att rida

Hörde på radio att fler och fler barns blodkärl blir åderförkalkade och att de tror att den vanligaste dödsorsaken även bland yngre kommer att bli hjärtinfarkt i framtiden, hemskt!
Man bygger ju upp sin hälsa o grundkondition som barn.

Märker faktiskt det själv, sportade o red mkt under hela uppväxten. Och nu kan jag hålla upp med att springa flera år och när jag sen sätter gång igen är det inge jobbigt alls (springer bara 5 km, men ändå).

Så sluta inte för att ni börjar gymnasiet. Blir mkt lättare att plugga om man rör sig. Jag har faktiskt pluggat som bäst då jag varit ute med hunden, gick o rabblade för mig själv o vovven (träffade som tur var inte så många människor...)

Senast i somras pluggade jag in lastbilskörkortet ute i skogen, men då i sällskap med en häst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0