Rid & Språkläger

Annie om Hos veterinären:
Hej, först vill ja säga superbra blogg, gillar uppdateringen! :D Hade även en liten fråga, undrar nämligen om Häst & Sportresor även erbjuder ridspråkresor? :) Tack på förhand.

MVH
Annie

Svar: Hej Annie, Ett stort tack :). Ja, det gör vi och har gjort i ganska många år nu.
Nästa år kommer vi att ha i
Skottland (=som vi haft ca 5 år), 2 veckorsläger, ett nytt i Spanien med långritt och språkundervisning i en vecka. Sen har vi terränghoppning på Irland (=nytt ) + kanske vårt gamla rid & Språkläger i Wicklow, Irland.



I Wicklow har de en egen terrängbana.



Man får även rida banhoppning.

Är det ngt av dem som du vill att jag ska berätta mer om?

:) Viveca

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan tillägga att jag var i England på rid och språkläger 2005, och det var helt fantastiskt bra :D Har även vart i Irland, Island och Danmark med er och man blir mer än nöjd varje gång. Planerar att åka till Spanien eller Portugal när jag har råd ;D Ni som funderar på att åka, ÅK. Det är så värt det och ni kommer inte bli besvikna !

2010-10-21 @ 17:20:07
Postat av: Ullis

Hej,

Kommer ni inte ha språklägret i Yorkshire 2011?

Varför?

Jag som ville anmäla min dotter dit...

Kan ni rekommendera något annat...

Mvh Ullis

2010-10-21 @ 19:04:40
Postat av: maria

skulle gärna höra mer om det!

2010-10-21 @ 20:29:47
Postat av: theres

Gud vad roligt!



I sommar när jag har tagit studenten ska jag helt klart åka på en av era resor! Så hittills har du lyckats få minst en framtida kund genom din fantastiska blogg :-)

2010-10-21 @ 21:23:22
URL: http://thessine.blogg.se/
Postat av: sofie

SV; å, tack va kul att du tycker det! :)

dina hundar är också väldigt fina och (inte minst) otroligt söta! :)

2010-10-21 @ 22:31:32
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej!

Det skulle var jättesnällt om du rösat på mig om att bli veckansekipage hos http://hastbloggeen.blogg.se/2010/october/tema-tavling-sommar-omgang-3.html#comment bild Nr 7.

Tack på förhand.

2010-10-22 @ 11:43:55
URL: http://svedenscox.blogg.se/
Postat av: Sisterhood

Sv: Tack så mkt! :)

Ja, jag är i Sverige nu. Jo det var super härligt i Thailand! :D Betydligt varmare än Sverige. :-)



2010-10-22 @ 12:07:44
URL: http://www.siisterhood.blogspot.com
Postat av: fia

2010-10-22 @ 17:11:48
URL: http://sophiaintheworld.blogg.se/
Postat av: sophia

Jag var i Yorkshire detta året, det var helt underbart :)

2010-10-22 @ 17:12:26
Postat av: sofia

Hej! Har hittat din blogg via rosannas :) JAg är en tjej på 14 år som skulle vilja åka på nått av era läger i somar! Jag har ridit i 7 år på ridskola och haft medryttarhäst i några år. Älskar att hoppa och rida dressyr men skulle vilja testa på terräng också! Vilket läger tror du skulle passa mig bäst? (har kollat lite på Fälttävlansläger för ungdomar på Irland och Terränghoppning för ungdomar) Svara gärna här i bloggen :)

2010-10-27 @ 11:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0