Nattpromenad med Nocke

Vi skrittar ju Nocke varje dag så idag tänkte jag att jag skulle ta en skogspromenad så att han skulle vara tvungen att lyfta på benen över alla rötter (bra för mig oxå).
Gick min joggingrunda, ca 5 km. På hemvägen blev det kolmörkt, Nocke blev superbusig. Kråmade sig som värsta hingst och skulle bita i grimskaftet som en hund. Han var supersöt.
Hade jag inte känt honom så väl, hade jag nog tyckt det var lite läskigt. Att snubbla fram i kolmörkret med en vildhäst.



Den här helgen var planen att han skulle varit med i fälttävlans SM, men tyärr blir det inte alltid (el ofta) som planerat när det gäller hästar.(

Kommentarer
Postat av: melinda

Hej! Superbra bloooggg :D

undrar hur kvalen oså ser ut när det gäller fälttävlan, kan du förklara lite? :)

2010-10-04 @ 22:55:10
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0