Missar Bonde söker fru

Kan inte hjälpa att jag tycker denna serie e kul, kanske för att jag själv är bonde. Ja, hästbonde då. Kör traktor ibland (dock bara när jag flyttar ensilagebalar). Använder faktiskt fyrhjulingen mer än traktorn (då jag sladdar volten + bygger häststaket).
Gödsel håller jag ju på med en del ( kanske inte så sexigt...), just nu är kärran full (som vanligt..) så imorgon är det dax att med livet som insats hänga uppe i vagnen. Ni skulle skratta ihjäl er om ni såg mig...haha.



Denna vagn tippas rakt upp, tyvärr glider inte skiten av så jag måste åka med då vagnen höjs upp och hänga framtill och hjälpa till med att skyffla av det.

Kunde ju vara en kul aktivitet för Bonde söker fru..... att lära känna varandra på, haha.

Sitter och skriver katalogen, som aldrig tar slut.

Ska snart ner och natta + kela med hästarna istället. Kontoret är ju ovanför stallet så jag kan höra dem där nere. Roligare att var med dem än själv häruppe med datorn :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska häst och sport resor ställas ut i globen?

2010-10-27 @ 14:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0