Hoppträning i Danmark

Jag satt precis och tänkte på att jag nog måste fixa en gruppresa till Robin i Danmark då jag känner mig väldigt ringrostig gällande hoppning. Gick in på min blogg och läste den senaste kommentaren:

theres
om Världscupen:
Jag är nästan helt säker på att jag kommer ta en weekend till Robin på Jylland i juni via häst & sport resor och utveckla min hoppning!!

Undrar om hans undervisningar är på danska? Eller annat språk?

Det måste ha varit ett tecken... Nu har jag bestämt mig.

Svar Men hej Theres, vad superkul. Robin är norrman så han pratar norska, dvs inga problem alls att förstå honom, bara charmigt.

Kan inte låta bli att skriva in vad en kund tyckte oxå:

Mycket bra ridning! En exellent instruktör som gav otroligt mycket till alla sina elever! En av de bästa instruktörer som jag har haft under mina 40 år i sadeln! Fantastiskt fina hästar!!!!Perfekt ställe att åka till för att utveckla sin ridning och mycket trevliga människor som driver verksamheten!


Här kommer lite bilder.




 



Det är ju intensivweekends på vår och höst (+ under vintern om man är minst 4 stycken
) och ridläger på sommaren.

Jag ska åka på en intensivweekend, tror att det blir i april :) kan inte vänta till i sommar.

Kommentarer
Postat av: theres

Norska är lätt att förstå :-) Var orolig att han pratade danska = svårt att förstå!



Då kanske jag borde ta i april istället, kan nog inte heller vänta till i sommar.. :-)

2010-10-28 @ 21:34:18
URL: http://thessine.blogg.se/
Postat av: Leonita Demiri

Jag vill absolut åka dit!! hur mkt kostar det?:)

2010-10-28 @ 21:41:07
URL: http://teamdemiri.blogg.se/
Postat av: Amanda

Måste fråga, varför tog ni bort Line & Anders från ert utbud? bara nyfiken, vad där 3 gånger och vart supernöjd.

2010-10-29 @ 14:11:34
Postat av: Anonym

Är det bara vuxna som kan åka dit?

2010-11-08 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0