Inköp på Globen

Ja, det är otroligt vad mkt prylar det finns. Mycket fina saker och lite roliga hyheter.



Och massor av människor, tror att det blir ca 70000 som varit här = kul:)



En okrossbor grep, jag hoppade på den flera ggr + den tål tydligen -25 graders kyla utan att gå sönder. Köpte en direkt och funderar på att köpa en till idag. Billig oxå = 150:-



Inte så himla kul inköp, men bra. Har alltid handskar i stallet och de brukar gå sönder snabbt. Så man behöver ett lager hemma.



Mitt bästa fynd = ett Rambotäcke (det bästa täcke som finns) med 40% rabatt, annars är det ju normalt superdyrt. Nu blir Lito varm och glad i vinterrusket:) Kiara ville ha det som sovfilt....

Hittade inga vinter Pikeur, blev kär i en snygg fleecetröja (som inte fanns i min storlek :( + är rejält sugen på ett par snygga o varma italienska stövlar. Ska snart in igen, får se om jag tar på mig spenderbyxorna.

Kommentarer
Postat av: victoria

hej jag har en fråga, ta gärna upp den i ett inlägg så jag ser att du svarat, tack. jag undrar vilket som är bäst portugal eller irland? att åka på rid resa till alltså. Jag har ridit hela mitt liv (15år) tävlat upp till msvb (hoppning) osv, vilket tror du skulle passa bäst? ps. din blogg är bäst ds.

2010-11-28 @ 10:51:50
Postat av: melinda

grepen är grym! :) skrev om den i en kommentar för länge sen här på din blogg! :)

2010-11-28 @ 20:48:39
URL: http://melliskung.blogg.se/
Postat av: Addi

Haha, ja det där var ju verkligen grepen för dig!! ;)

2010-11-29 @ 09:11:04
URL: http://addi2.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0