God fortsättning

Hoppas att ni hade det mysigt igår. Själv hann jag med en julaftonritt tidigt på morgonen. Snön gnistarde och Ture var pigg o glad = härligt:)
Sen in o laga mat, mitt i stöket ringde Carina och undrade om det var meningen att några hästar skulle vara lösa på stallplan.... Jaja pållarna håller en aldrig sysslolös. Ut och fånga in hästar + laga hagen, såg några snea stolpar o passade på att slå ner dem oxå....
Kändes inte direkt som julafton när jag pulsade runt o fixade staket....
Sen skötte sig hästarna o stannade där de skulle:) och jag fick äta julbord och få lite fina klappar.



Stor julkram på er alla, nu ska vi ha gäster så jag måste laga mat, igen..

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin bild!:)

2010-12-25 @ 16:44:37
URL: http://johannasriddagbok.blogg.se/
Postat av: rebecka

Hej, vi ska köpa storhäst och jag undrar om du har några tips på olika sidor man kan kolla på efter det.

Jättebra blogg! :)

2010-12-26 @ 00:14:45
URL: http://rebeckaberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0