Estland dressyr

Sitter och drömmer tillbaka då jag var på Estland och red dressyr. Min tränare var  Marika som kom 4.a på Helsinki Horse Show i oktober.
Just nu rider jag ju mest ute i skogen, vilket iofs är trevligt men inte vad jag verkligen gillar mest.
Tycker mest om att träna oavsett om det är dressyr, hoppning eller terräng.
Tänk när snön försvinner och volten blir fin igen + det inte är så jobbigt att åka iväg med transporten (ja, drömma kan man ju....)

Här kommer lite höstbilder.









"Superhärlig häst", oh vad kul det var.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blev det med Baloubet hästen?? Nyfiken jue ;)

2010-12-13 @ 23:18:04
Postat av: Anonym

Va kul.Men jag har bara en fråga och jag undrar om du har någon erfarenhet av knäledsinflammationer hos hästar?Tycker du att det är ok att köpa en häst som har haft det?Tacksam för svar!

Super blogg föresten :)

2010-12-14 @ 20:22:32
Postat av: Matilda&Vicky

Fina bildeR =)

2010-12-15 @ 08:09:05
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0