Helsinki Horse Show

Ja, nu har jag varit torsdag till måndag på resande fot. Hade monter på Helsinki Horse Show. Därför mina dåliga uppdateringar. Efter 12 timmar i en mässhall så e man ganska slut. Det var kul att träffa massa finska ryttare och en hel del kunder. Har nu utökat mitt finska ordförråd från 0 till 2 ord, haha. Tack och ridresor är det jag kan säga och det kommer man ju långt på...
Malin och Angelica var där, precis som i Oslo  + många av de utländska ryttarna. Måste vara tufft för hästarna att gå så stora tävlingar två helger i rad. Sen var Peder Fredricson och Lotta Schultz med oxå. Så det fanns några svenskar att heja på. Är dock sjukt imponerad av Ben Maher (England), Pius Schwizer (Schweiz) och Sergio Alvarez (Spanien), de racade runt i omhoppningar på ett mkt kontrollerat sätt o satte aldrig hästen i skiten trots att det gick så fort. Och hästarna flög över.
Sen var det superkul att höra att Malin kom trea i världscup omgången (men det såg jag tyvärr inte då jag var på båten då...)


Såg när hon hoppade några lägre klasser och gu´vilken fin häst och fantastisk ryttare:)

Kommentarer
Postat av: Jess

Det var trevligt att besöka din monter. Blev sugen på en resa, speciellt till tyskland. När är mickis påväg ? Förövrigt pratar vi nog svenska också i finland, så hoppas du fick prata lite sånt också :)

Terveisin ( hälsningar ) Jessica ;)

2011-10-25 @ 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0