Att man aldrig lär sig

Ibland (=ofta) tror jag att jag är för bra på att Leva i nuet (som är så inne att man ska göra). När vintern kommer så förstår jag helt enkelt inte att det kommer att komma ännu mer snö + bli ännu kallar + bli isigt. Summa summarum.



Så här ser det ut på vår ridbana, alla våra hinder är bortglömda i snön....hrm. Och det finns ingen annan än mig själv att skylla på.



Så nu håller jag o min assistent Kiara på att gräva fram hindren.



Först gräver jag runt stöden o sen lägger jag på salt, nu är min busiga assistent på väg bort med min saltbytta...



E man goldenkorsning så måste man ju apportera lite.



Hon e såå söt:) Så det går inte att bli sur på henne.

Eller hur?



Killarna har det bra i hagen bredvid. Där är det minsann en hel del barmark.



Lito längtar oxå efter våren.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilka härliga bilder, Kiara är ju bara för gullig! :)



Måste bara berömma dig för dina kloka svar på alla frågor du får, har följt din blogg från starten och har lärt mig otroligt mycket!

2011-03-10 @ 18:17:28
URL: http://sheisnea.blogg.se/
Postat av: Ullis

Ja, vovven är verkligen bedårande. Helt otroligt söt. :-)

2011-03-11 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0