Smart ny skrittmaskin

Jag har länge varit avundsjuk på alla som haft skrittmaskin:) Har dock funderat en del på hur stor den bör vara för att inte slita på hästarnas ben. Ett hästben är ju inte gjort för att gå på volt, utan det blir en vridning som sliter. Blev positivt inställd då jag läste om en ny typ av skrittmaskin, det speciella med den är att den är oval.
Verkar ju jättebra, stod dock inget om vad den kostade (den lilla detaljen, haha), säkert superdyr.




Denna skulle jag vilja ha:), tänk vad bra som komplement till ridningen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Viveca, jag ville bara säga att din blogg är jättebra, ramlade in på den förra veckan, o tycker det är jättekul att läsa om alla resor och hästar!

mvh

Emelie

2011-07-27 @ 14:09:04
Postat av: Corinne

Det verkar vara en riktigt smart lösning för att slippa att slita på hästens ben! Men somsagt, den är säkerligen väldigt dyr...

2011-07-27 @ 14:35:16
URL: http://corinnesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns det inte skrittmaskiner som ser ut ungefär som löpband? Då är det aldrig böjt spår och själva maskinen tar mycket mindre plats :)

2011-07-27 @ 18:09:34
Postat av: Cindy

Hehe den enda som finns i Sverige ägs av Per Waaler :)

2011-08-26 @ 19:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0