Lycka till Zazou & Louise:)

Det ekade i stallet i morse  = snyft! Zazou har åkt till sitt nya fina hem. Pemsan var oxå ledsen då det inte kom ngn Zazou till hagen idag, de brukar alltid klia varandra på morgonen. Hoppades att Luna skulle ta över den rollen, men så lätt utbytbar var inte Zazou.
Åh, vad mkt roligt vi haft med henne, hon har en så´n utstrålning.

Här kommer en bildbomb:


Älskar att tävla.


Elegant


Kapacitet


Kelig


Alltid full fart


Brrr


Hoppa kan hon


Louise red henne jättetrevligt de såg verkligen ut att passa ihop. Ska bli kul att följa deras tävlingskarriär tillsammans
Ett stort Lycka till:)


Kommentarer
Postat av: Ida

vad roligt! men samtidigt sorgligt.. blir ju alltid tomt efter de härliga filurerna.

har louise möjligtvis blogg så man kan följa dom?

2011-07-08 @ 10:39:33
Postat av: amanda

hej, jag har ridit på ridskola i åtta - nio år och igår provred jag en privathäst som jag kanske vill bli medryttare på. men han är sjukt känslig i munnen och jag är lite för hård i handen på honom. jag brukade få beröm för mjuk hand på ridskolan men jag är ändå "för hård" för den nya hästen, hur ska jag göra? min kompis tyckte jag skulle rida med lite längre tyglar? äh, jag vet inte! har du något tips? tack på förhand.

2011-07-08 @ 11:48:00
URL: http://amandalonneryd.blogg.se/
Postat av: Blogg?

2011-07-09 @ 21:58:26
Postat av: Louise

Råkade skicka tom kommentar, tror jag, men undrar som ovanstående, om hon inte möjligtvis har blogg eller något där man kan följa dom?

2011-07-09 @ 21:59:08
Postat av: Sofia

Varför sålde ni den hästen fr? Jag tror inte du skrivit så mycket om henne i bloggen (jag kan ha missat det också ;)? Kan du inte berätta lite mer om den :) Jättesöt verkligen! Har nästan lite ponny-look!

2011-07-12 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0