Häst abstinens

Nu är jag på Sri Lanka på yogaresa (+ komma iform resa för mig). Är med o kollar  om vi ska ta upp detta ställe på vår andra resebyrå In Shape Travel. Yogar 3 timmar per dag (=2 pass) + joggar 6 km el simmar 1 km varje dag oxå + försöker äta lite nyttigt. Vad glada hästarna ska bli när jag kommer hem, lite smalare + med bättre kroppskontroll, haha.
Men nu börjar jag få hästabstinens. Hur jag än har kollat runt så har jag inte sett en enda pålle....= tufft.



Så här ser denna fantastiska strand ut.



Och tro det eller ej jag hittade några fyrbenta sötnosar.



Härligt att inte behöva trängas med massor av solparasoll o handdukar:)

Har dock lyckats hitta lite hästfolk här = en tjej från Australien som tävlar **** fälttävlan + en tysk tjej som e medryttare. Tur så jag fick nämna ordet häst....

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Var det inte du som köpte Wonderboy från Irland? Jag såg honom när jag var där på ert terrängläger och har för mig att det var du som köpt honom då? Vad har hänt med honom och vad gör han nu?

2011-01-08 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0