Oslo

Nu ær vi hær, det ær lugnt i mæssan så jag passar på att blogga lite. Mickis o Frida tar hand om montern. Ni som gillar Kingsland skulle vara hær, mkt reor. Halva priset på massor av trøjor o ridbyxor, Kingsland ær ju norskt.

Trist att inte ha Ture med = snyft! Det ænda positiva ær att man kan sitta o æta frujost længe (o hur viktigt ær det....)

Banken har precis spærrat mitt kreditkort, då det kan vara kopierat av några skurkar somewhere = lite jobbigt då jag inte har några norska kontanter. jaja får væl banta i några dagara....



I kenya åt jag inget på två dagar (ofrivilligt) o det øverlevde jag ju...

Kommentarer
Postat av: Alma

Gud vad avunsjuk jag blir, älskar ju kinglsand!!1

2010-10-15 @ 14:15:03
Postat av: Ebba

Hur gick det med Lito? :) Frisk?

2010-10-15 @ 18:59:01
URL: http://anotherchristmas.blogg.se/
Postat av: therese

Jag också!! Vill ha ännu mera kingsland saker =)

2010-10-17 @ 23:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0