City riding

Jag var ju i Istanbul och red för ngn månad sen. Passade då på att vara en natt i city och shoppa. Köpte en jättesnygg svart / vit skinnkavaj. Och sen red vi ett par dagar. Lantliv kombinerat med city.
Är lite inne på att sätta ihop ett antal cityriding weekends.
Med t ex Barcelona, Rom, Florens, Reykjavik och Dublin på programmet.
Vad tycker ni är det en bra ide´?
 
Endast 40 minuter utanför Rom har vi ett av våra mkt populära ridcenter.
 
Ena da´n kan man vara ute på rena landsbydgen och ha det mysigt och aktivt.
 
För att avsluta helgen med kultur i storsta´n.
 
Kan ju även vara ett bra sätt att locka med sig en kompis eller partner som inte e lika helsåld på hästar och ridning som en annan!?
Själv gillar jag både landsort och cityliv, trots att jag föredrar det förstnämnda om jag måste välja.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter superbra, har en gubbe som är allergisk mot pälsdjur och ridkompisar som vill ha lite "piaff" ridning kombineratmed ... - så en weekend i Florens med lite ridning/golf/sightseeing/gott o äta o dricka är väl en dröm för många

Svar: Tack:) då ska jag jobba vidare på det.
ridochres.blogg.se

2013-03-07 @ 22:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0