Sugen på att resa -Istanbul perfekt tidigt weekendresmål

 
Plötsligt blev jag sugen på att resa, kanske för att det är -19 grader här....
Blev helt svettig av att släpa ut tonvis med hö i hagarna så att inte hästarna fryser.
Tänker tillbaka på min sista resa som var till Istanbul. = ett perfekt weekend resmål. Rida o ha det mysigt på ridcentret, och sen ett dygn i sta´n med alla sevärdheter o shopping. Köpte en supersnygg svart skinnkavaj.
 
 
 En av hästarna jag red, ett trevligt fullblod:)
 
Ja, hit skulle jag gärna resa tillbaka. Extra bra var ägarinnan och tränaren engelska Catherine som är en varm o trevlig person som gjorde att vi trivdes xtra bra.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0