nemo - loved not forgotten


petra
Har du helt å hållet glömt bort nemo och att jobba upp honom? Väldigt lite om honom :/
 
Hej Petra, sant! känner mig nästan som en svikare när jag bara skriver om quatra. men storplutten måste ha vrickat sig ihagen, för plötsligt en dag var han rejält halt. Så han har fått flytta till den ngt mindre o framför allt lugnare stohagen för tillfriskning. Har gått på skrittbandet varje dag. Innan jag åkte longerade vi honom o han var bara pyttehalt i höger varv.så Rosanna ska börja rida honom lite lugnt på rakt spår nu då jag e borta.
För ngn månad sen tränade ros honom i botkyrka och han hoppade * kombinationer utan att tveka, trots att han inte hoppat terräng på nästan ett år:)
 
Om man bara fick till dressyren skulle han kunna gå riktigt långt i fälttävlan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0