Sälja hästar = tuff:(

Åh, vad det är tufft. Vi har ett gäng superfina hästar o ponnier till salu, men det verkar vara fel tid nu....Får mig att tänka på att det finns nog hur många perfekta hästar för dig o mig som helst. Men många tröttnar på att annonsera o hästarna blir kvar. När de egentligen kunde vara till otroligt mkt nöje för ngn annan som har tid och energi.
Jag köpte t ex Quattra vid perfekt tidpunkt, ägaren uppskattade inte hennes otroliga potential (tydligen) och för mig är hon absolut perfekt. Hon lyfter mig på alla sätt:)
Vi har ju Litograf till salu som jag skulle spara 100 ggr om om jag ville ha en riktigt bra hopphäst, men jag vill ju tävla fälttävlan o Ros har ju fullt upp o Mickis åker snart utomlands.
Så vet du ngn som vill ha en världens goaste kvalitetshäst, maila mig så kan vi diskutera priset:)
 
Hans brorsa kom 3:a i OS i år och han e verkligen fin:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart ska mickis?

2012-11-14 @ 19:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0