Dax för Globen

Nu börjar det dra ihop sig till Stockholms största hästevenemang. Så det blir en intensiv helg.
Kom gärna o besök mig i monter B22A.
Vi ska ju inte vara i annexet längre utan någon annanstans, hoppas att det kommer fungera. Vi kommer ha en film från Kenya som är helt fantastisk att se. Jag tröttnar inte på denna film, trots att jag sett den ett par tusen gånger.
Grannarna i montrarna bredvid brukar spy på den afrikanska ngt monotona musiken, men den stör mig inte alls, utan får mig att minnas min mest fantastiska resa någonsin.....
 
I detta lilla plan började vårt äventyr, min uppgift var att öppna nöddörren om ngt inträffade....
 
Denna flod var full av flodhästar, var livrädd fö att min häst skulle snubbla.
Vår one and only guide Jacob:)
Dessa bufflar kan vara riktigt farliga då de är mkt svåra att läsa av, kan plötsligt utan förvarning gå till attack.
Träffade en hel del masajer.
En av våra beskyddare.
Fick hela tiden massor av god mat o dryck, behövdes efter alla adrenalinkickar.
 
Denna resa till kenya glömmer jag aldrig.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Låter ju fantastikt härligt med en ridresa till Kenya! Det får stå på önsklelistan =) Jag har en fråga också: Eran frostfria vattenkopp som ni har i hagen. Har du lust att berätta mer om den? Hur det funkar och ungefär kostnad osv. Är inne på att göra något liknande inför vintern (hög tid för det nu...). Tack för en bra blogg! Kristina

2012-11-27 @ 12:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0