Bokat flyg nu....

Man kan ju tro att man blir lugn och kan njuta läänge efter en så´n fantastisk ridresa som jag hade i Argentina.
Men jag kanske hade det för bra!?
 
Ju mer man reser o inser vad härligt det är, desto sugnare blir man på fler nya upplevelser.
Så idag har jag (faktiskt) bokat ytterligare en resa.
Även  denna gång till ett perfekt vinterresmål = hoppning på ridresort utanför Istanbul i Turkiet.
Ska träna upp min hoppning lite (kan ju behövas efter all rolig fullfartridning) och få lite härliga behandlingar oxå. E nog lite stel både här o där, haha.
 
Det här ser väl mysigt u och bara en timme utanför Istanbul.
 
Det finns billigt direktflyg hit, 1700:-, så man kan ju åka hit över en långhelg oxå. Ska passa på att julshopa lite oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0