True love

Igår flyttade vi runt på hästarna. Nocke fick lämna sina två söta flickor o flytta in i vallackhagen. Ture blev jätteglad, hade tydligen saknat Nocke.
Och Cillen fick lämna sin egna lilla hage och bli kung i stohagen. Ohh vad glada han och Pemsan blev, ljuv kärlek uppstod direkt:)

Se o njut....


Pemsan föll direkt för denna stora snygga kille:)


If you scratch my back I scratch yours...


Åh, vad jag gillar dig:) Jag med.

Bägge sötisarna var oxå mkt intresserade av mig o min kamera.


Stor, söt o nyfiken.


Liten, söt o nyfiken.

Man blir så glad när det fungerar så bra att släppa ihop nya hästar, alla vet ju att det är en risk med skadade hästar som följd. Men man vill ju så gärna att de ska ha ett bra hästliv oxå, vid sidan av tävlandet.
Och denna gång gick det verkligen över förväntan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0