Dressyr på lusitanos

Gun-britt   om Härliga Portugal:): OHH Vad jag längtar tillbaka, har varit där 4 ggr alltid lika trevligt. Det var första gången jag fick rida piaff efter en del jobb från Petra men till slut gick det, vilken känsla Var Maria som arbetade i köket kvar? likaså Pedro, Petra och Julian. Måste åka tillbaka nästa år.

Hej Gun-Britt, jag me´ längtar redan tillbaka till Algarve, härlig stämning, underbara hästar och människor. Ja, det är såå kul när det är samma personal år efter år = gott betyg till ägaren Valdemar. Jag red för Pedro och det var verkligen givande (tänk om man kunde tagit med sig honom + hästen hem..., vilken ryttare man skulle blivit). Pedro är superkunnig, lugn och tar sig verkligen tid.


Här visar han Eva hur sits, sittben o skänklar ska inverka på hästen.


Min sötnos gillar att bli spolad:)


Visst e han vacker! ser ut som en riktig barbiehäst.  Här med Helena.

Härligt Härligt att ta ett dopp mellan ridpassen.


Gott med ett glas vin före maten:)

 
Hur ska jag göra för att få åka tillbaka mkt snart.... kom gärna med tips:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0