Regnkappa

Blev så glad då det hällregnade och haglade efter lunchen så att jag kunde prova min nya långa svarta regnkappa:) den luktade sommar. Då det är en äkta (ej andas) plastregnkappa. Har inte haft en så´n sen jag var liten och hade sydväst och plaskade i pölarna.
Minns att jag älskade att bada då det regnade då jag tyckte vattnet var varmare då.

Åh vad jag längtar till sommar sol o bad:) Visst ser det mysigt ut med Ros o Nocke.

Jaja Nemo fick gå på skrittbandet idag efter de härliga långa galopperna i skogen igår. Imorgon blir det lydnad på ridbanan och på söndag tävling. Han ska hoppa 110 cm och sen vara med i allsvenskan div 2, med Rosanna.

Wish us luck:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0