Bloggen gör mig glad:)

Tack alla gulliga läsare som skriver glada, uppmuntrande, snälla kommentarer:) Ni är bäst!
Var faktiskt lite tveksam till att börja blogga, har alltid älskat att skriva men var ändå lite tveksam till att "hänga ut mina tankar o åsikter". Tänk om man fick taskiga kommentarer som gjorde att man blev deppig, tappade självförtroendet el blev allmänt besviken...
IRL händer ju detta ibland. Blev t ex utskälld offentligt på vår senaste Kick Off inför hoppallsvenskorna, det var en mamma som var sur över att hennes dotter inte fick vara med i elitlaget ponny, som jag var lagledare för, hrm. Tufft jobb att vara lagledare. Är glad att jag slipper det i år och bara är ponnymamma.
I helgen gick första omgången. Pemsan o Rosanna var jätteduktiga och vårt lag slutade på 4 fel, fick dock dålig utdelning på det och hamnade på 4:e plats, trots att det bara var ett lag som var nolla.


Pemsan e verkligen smidig som en katt:)

Kommentarer
Postat av: En bland andra

Din blogg gör även mig glad! :)

2012-03-26 @ 16:39:04
URL: http://enblandandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0