Äälskar att hoppa:)

Nu vet jag verkligen att jag ska satsa på att få tillbaka min känsla för hoppning. Det är sååå roligt:) (el kan vara det om man har rätt häst...).
Fick rida en riktig läromästare i Frankrike och han var perfekt. Lagom pigg och sög mot hindren, men det gick att göra en halvhalt före. Drog lite efter hindren , men det berodde säkert på att jag var sen att räta upp mig.
Johnni var supernogrann med all ridning mellan hindren.
Sa att det var grunden till allt. Var på mig som värsta dressyrtränare, med sittben, vikt, vägar etc. Lärde mig jättemkt på bara ett par dgr. Hade verkligen velat stanna en hel vecka....(=nästa gång).


På Juri fick jag verkligen tillbaka mitt självförtroende.


Lättriden och trevliga gångarter = en KWPN efter Concorde:)


Mkt låga hinder och lydnadsövningar.


Är nöjd med att jag lyckats få fram min hand ngt (brukar ha den vid midjan....


Så svårt att ha korrekt sits, vill gärna slänga mig fram även över små hinder...


Åk hit, om du vill ha massor av individuell träning, vi var max två på lektionerna.


Gott o trevligt oxå, + massor av hästsnack. Johnni har ju åkt runt o tävlat med alla proffsen o har massor att berätta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0