Silikoninlägg - here we come:)

Ja, nu har även jag insett fördelarna med silikon. Länge tvekade jag innan jag gav upp mitt motstånd. Tänk om det plötsligt exploderar, eller börjar vandra runt lite här o där. ja, man har ju läst alla läskiga historier.
Tänk om det exploderar mitt under ett fantastiskt språng eller plötsligt vandrar iväg och blir som ett litet bröst / knöl på helt fel ställe.......
 
Mickis hade en lång diskussion med Ture o till slut gick han med på att testa:)
 
Så nu har Ture silikoninlägg i framhovarna, då han varit ovanligt ömfotad på sista tiden. I helgen ska han tävla 130 o 140 = spännande att se om han kommer hoppa xtra bra. Hoppas:)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Viveca...kan du berätta för oss om hur det går med tävlandet för dig?? Sedan vore det roligt om du berättar för oss om den indiske prisen som du ska rida ut med. (det skrev rosanna på sin hemsida)

2012-07-03 @ 17:01:55
Postat av: Anonym

Trodde du menade silikon till dig själv, blev lite lättad när jag insåg att så inte var läget. Skulle nog blivit lite generad om du blev så personlig helt plötsligt.

2012-07-03 @ 20:32:57
Postat av: Vera

Rosanna skrev på sin blogg att du hade köpt en ny häst? :)

2012-07-05 @ 11:45:35
Postat av: Elin

Hallå Viveca!
Tur att dina döttrar också bloggar så att man vet att du lever och mår bra ;p
Fast jag förstår att du har fullt upp så som ni sliter med alla hästar. Men jag är så nyfiken på ditt nytillskott i stallet som Rosanna skvallrade om! du måste berätta :D
Kram

2012-07-05 @ 16:15:55
Postat av: Michaela

Även jag såg all på din dotters blogg att du har gått och blivit med häst igen, berättta :d

2012-07-06 @ 10:56:22
Postat av: Camilla

är jag helt fel ute då du skrev att du testade horsewares liners i vintras på någon av era hästars täcken? utvärdera gärna eller skriv vad du tycker om det systemet i min blogg, är i valet och kvalet hur jag ska göra med höstens vintertäcken :)

grattis till ny häst!

2012-07-06 @ 21:50:16
URL: http://unafraid.blogg.se
Postat av: Jennifer

Snälla berätta om din nya häst. Hur kom det sig att du köpte den? Själv är jag lite svag för Nemo. Tycker han är så fin. Tycker din blogg är intressant men det har varit färre inlägg på sista tiden. Hoppas på fler uppdateringar inom kort.

2012-07-08 @ 16:52:05
Postat av: Anonym

Snälla fortsätt blogga. Älskar din blogg

2012-07-11 @ 21:55:53
Postat av: dinzezys

Hej! Jag är väldigt sugen på att åka till Vargön eller ridcentret vid Arlanda för att finslipa på min dressyr och då undrar jag följande;
1. Har du mer bilder och sånt från båda ställena som du kan visa upp? Och lite info o så!
2. Kan man få hjälp med sin sits och få hjälp med att arbeta en häst korrekt?
3. Går det att åka dit på höstlovet?
4. Kan man vara 16 och åka dit själv?

Jättetacksam för svar och fortsätt med din underbara blogg! :)

//Izza

2012-07-23 @ 12:53:50
URL: http://sthlmszezy.blogg.se
Postat av: ssh

Vill du vara med i kampen om att bli sveriges största hästblogg? Eller vill du vinna någon annan titel? Gå in på www.sverigesstorstahastblogg.se
Vi kommer även att ha deltävlningar där man kan vinna priser. ANMÄL DIG IDAG!

2012-07-24 @ 09:38:41
Postat av: Sandra

Viveca! var har du tagit vägen, saknar dina inlägg :)

2012-07-24 @ 14:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0