Mkt på G

Förlåt alla trogna läsare att jag varit (o är) så sommarslö. Denna vecka har jag giltigt skäl då Rosanna är på fälttävlansläger på Irland. Så jag har 5 hästar att motionera varje dag....dvs fullt upp. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan mitt kära skrittband.
Har massor att berätta, men saknar foton. och Ros har med sig kameran...
Ska fixa lite fina foton på min nya sötnos = Quattra:) (heter egentligen Quattro, men då vi redan har en ponny med det namnet så fick det bli Quattra).
Nu ska jag på meeting med Mickis, Qubbe o Ture till Sundsvall.
 
Det är så kul med Qubbe som nu avancerat till 140 cm.
 
Efter helgen kommer bilder och sturyn om min nya älskling:) promise.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt att du är tillbaka! Försvinn nu inte igen bara så där länge...=0)

Svar: Tack, vad du e gullig:) det är roligare att skriva nu när jag kommit igång med tävlandet igen:)Men jag kan inte blogga från min Samsung, så det är lite svårt när vi är på meetings.
ridochres.blogg.se

2012-07-26 @ 23:18:13
Postat av: Sofia

Vad roligt att du är tillbaka! Försvinn nu inte igen bara så där länge...=0)

Svar: Tack, vad gullig du är:)
ridochres.blogg.se

2012-07-26 @ 23:18:14
Postat av: Sandra

Äntligen är du tillbaka :)

Svar: Haha, ja har varit så sommarslö. Med den nya hästen känns det lite roligare oxå. Är så sugen på att träna o tävla.
ridochres.blogg.se

2012-07-28 @ 14:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0