Nytt år o nya stora mål.

Känner ni som jag att allt e möjligt så här i början av året. Det är vinter och man kan bygga upp sig själv o hästen lite lugnt inför tävlingssäsongen.
Närmaste tävling e låångt borta, så den kommer att gå galant:)
Har faktiskt precis börjat skriva en tränigsdagbok för mig själv (tänkte ge Nemo de bästa förutsättningarna genom att själv vara i form) och skulle vilja hitta ngn bra för Nemo oxå.
Finns det ngt forum med en bra träningsdagbok för oss ryttare? Ngn som som kan tipsa?
Den jag hittade för min egen träning var super, www.jogg.se . Söker ngt liknande för Nemo.


Min fina häst:)


Kommentarer
Postat av: Marieh

Funbeat.se är jättebra! Ridning finns med som träningsalternativ där.

2012-01-02 @ 23:29:33
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0