Den gröna ön

Hanna   Fälttävlan: Hej igen!
Tack för svar så snabbt! Jag och min kompis är supertaggade :) Så vi vill gärna åka, frågan är bara när det är torrt? Vi vill åka nu på våren som en uppladdning inför tävlingssäsongen, men det regnar väl ganska bra på Irland året runt eftersom de är en ö :)?

Hej Hanna, Ja det är ju en anledning varför den kallas Den gröna ön:) Men April, maj lär vara de torraste månaderna enligt statistiken. Så tidigt april kanske skulle funka med tanke på att träna inför tävlingssäsongen.
Längtar dit bara jag tänker på det. Det är det ridcentret jag besökt flest ggr, säkert 20 ggr minst och jag har köpt 4 hästar och 2 ponnier där:) Man är alltid upppeppad och glad när man kommer därifrån...


Min häftigaste upplevelsen var när jag var där och jagade på Klöver som jag haft i Sverige i 3 år.

Hon hade dock blivit väldigt het efter att jagat en säsong i täten. Darrade av upphetsning bara hon hörde hundarna skälla.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-22 @ 17:55:33
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0