Snacka om otur (el klantig!?)

Skulle bara slita åt mig telefonen och så gled den ner ur min hand och tro´t eller ej rakt ner i hundarnas vattenskål, = det enda vatten i hela rummet...
Ja, så batteriet blev inte så glatt o inte heller USB porten.....så det går inte att föra över några bilder längre.
Kiara undrade vad jag höll på med i hennes skål.
 
Så nu måste jag köpa en telefon i julklapp till mig själv. Fick en tidig julklapp av min veterinär idag : Ture e fräsch igen efter sin sträckning av armbågsleden:)
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanni

Det där låter som något jag skulle kunna ha gjort! Köpa en ny vattentät telefon kanske? ;)

Svar: Haha, ja det borde jag....man har ju blivit helt beroende av denna lilla pryl.
ridochres.blogg.se

2012-12-22 @ 13:29:46
Postat av: Sofia

Saknar inlägg Viveca...=0)

2013-01-10 @ 02:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0