Helt förvirrad el too relaxed!?

In med pållen i lastbilen o ny terrängträning på G. Satt o funderade på olika terrängbanor som jag varit på och att min tränare Anna sagt att Uppsala var ganska knepig. Och när jag tittade till på vägen upptäckte jag att jag var på väg mot just Uppsala, fast att jag skulle till Enköping....
Åker runt så mkt med hästarna så jag hade åkt ditåt av bara farten. Jaja lyckades hitta massa småvägar o krångla mig fram till Enköping till slut.
= jättefin bana med massor av olika typhinder. Hoppade ett med stock- pullmangrav - stock, superkul hinder o Q bara flög över.
Här är deras vattenhinder vilket var helt ok tyckte Q.
 
Q skötte sig utmärkt, detta behövde vi, efter vårt störtdykning i Botkyrka:)
 
Min lilla sötnos i lördags innan hjälmen spräcktes.

Kommentarer
Postat av: En bland andra

Hmm.. Om detta var innan markkänningen, hur kommer det då sig att din vänstra stövel är helt lerig? ;)

2012-08-21 @ 13:44:33
URL: http://enblandandra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0